Slanje eFakture
Izlazni računi podrazumevaju sve račune koje ste napravili i poslali svojim kupcima.
Klikom na taster „Izlazni Računi“ na panelu „Meni“ otvara se panel sa listom računa sačuvanih u bazi. Panel sadrži komande „Novi račun“, „Osveži“ i „Vidi promene“.
Komanda „Novi Račun“ započinje proces izrade novog računa za kupca. Komanda „Vidi promene“ omogućava pregled statusa na SEF-u svih poslatih računa, dok komanda „Osveži“ jednostavno samo osvežava listu prikazanih računa.
Elementi u koloni „SEF InvoiceID“ i „SEF Status“ se popunjavaju tek kada se račun pošalje na SEF i on predstavlja jedinstveni identifikator dokumenta na sistemu elektronskih faktura. Ukoliko je račun samo sačuvan a ne i poslat onda on nema svoj InvoiceID i status i polje će biti prazno. Na osnovu toga, račun koji ima svoj InvoiceID ne može biti poslat ponovo.
Klikom na taster „Novi račun“ otvara se panel sa listom partnera, gde se posle odabira partnera otvara panel za novi račun umesto panela za detalje partnera.
Nakon unosa stavki računa, potrebno je račun sačuvati i nakon toga je dostupna komanda za slanje računa na SEF.
Klik na bilo koji od već postojećih računa otvara panel sa podacima o tom računu. Panel je sličan panelu za novi račun.
Prilikom slanja obratiti pažnju da SEF neće primiti fakturu čiji je datum izdavanja stariji od dana slanja fakture. Dakle, faktura mora da bude poslata na SEF na dan izdavanja.
Panel ima drugačiji set tastera na vrhu: „Pošalji“ i „Štampaj“. Račun može da se pošalje samo u slučaju da nije već poslat.
Klikom na taster „Pošalji“ formira se odgovarajuća XML struktura eFakture koja se šalje na SEF a odatle navedeni kupac ima mogućnost preuzimanja.
Poslat račun ima samo mogućnost provere statusa i štampe.